Utbildning Anskaffning

Målet med våra utbildningar är att se till att du har rätt verktyg för att göra jobbet. Anskaffning är ett specialiserat område som kräver en omfattande erfarenhet av faktiskt arbete i anskaffningsprojekt. Våra konsulter har över 20 års erfarenhet av att stödja komplexa anskaffningsprojekt under hela livscykeln från vision via utveckling och operativa tester till en överlämning till vidmakthållande. Det är i dessa områden som vi känner att vi kan överföra vår kunskap till dig så att du är bättre förberedd för framtida utmaningar. Oavsett om det handlar om Förmågeintegration, Kravhantering, Verksamhetsprocesser, Upphandlingar, Bedömning av Anbud, Systeminteroperabilitet eller Intressenthantering kan vi ge dig ett skräddarsytt paket för att stödja dina behov av utbildning.

Fördelar

  • Vi identifierar effektivt dina utbildningsbehov genom vårt personliga engagemang
  • Få en bra förståelse inom områden som normalt kräver lång faktiskt erfarenhet av anskaffningsprojekt
  • Förbättra din kunskap och förståelse av anskaffningsprojekt genom erfarenhetsbaserad utbildning
  • Få bättre anskaffningskunskaper vilket minskar risken i anskaffningsprojekt

Anskaffningskurser

Nivå Kurs Omfattning
Övergripande Förmågeintegration (Kontakta oss för mer information om kursen) ½ Dag
Övergripande Systeminteroperabilitet (Kontakta oss för mer information om kursen) ½ Dag
Övergripande Kravhantering (Kontakta oss för mer information om kursen) 1 Dag
Övergripande Verksamhetsprocesser (Kontakta oss för mer information om kursen) ½ Dag
Övergripande Upphandlingar (Kontakta oss för mer information om kursen) ½ Dag
Övergripande Bedömning av Anbud (Kontakta oss för mer information om kursen) ½ Dag